|
K: Sonos DET HELE ER NU KØBT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2013 kl. 13:38 |
Er der mon den der ligger inde med lidt Sonos de ikke skal bruge mere.
Jeg ønsker mig følgende: 1 stk. Sonos Sub 2 stk Sonos Play:3 De 2 Play:3 må gerne være med vægbeslag Prisen ja, lad os se hvad der kommer frem. Redigeret af Kallespears - 24-Juli-2013 kl. 00:14 |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mangler nu kun et stk
Sonos Sub |
|
![]() |
|
Valgte i dag, at købe en SUB ved HIFIKLUBBEN i Esbjerg.
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Ja.. Tror også det er sådan jeg ender.. Har på fornemmelsen at folk ikke vil af med deres Sonos udstyr når de først har fået fat i det ;) Jeg har selv bestilt en Sub og playbar hjem hos hifi klubben Næstved også :)
Tillykke med den lille ny :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Til mit behov, er dette SUPER fedt. JEg er godt klar over at stor reciever og Dali højtaler ville kunne levere noget andet, men så var jeg blevet meget mere uvenner med underboen :-)
Tror ikke han bliver begejsteret for min Sonos SUB :) |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
... det tror jeg heller ikke han gør.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |