|
Købes: Surround reciever og små højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2013 kl. 12:03 |
Hej , jeg leder efer en lille reciever og tilhørende højtalre. Det er til soveværelset så det skal ikke være noget med fuld skræld på.... recieveren skal gerne være noget i stil med Onkyo TX-SR309 og højtalere skal være 5,1 men ikke noget der fylder meget. Byd ind med hvad I vil af med, så må jeg se om det kan passe ind i soveværelset.
Kører gerne efter det ken kun sjælland og Skåne.
Vh BigRaj |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en Onkyo 606 hvis det var noget?
Befinder sig på frederiksberg Redigeret af thomasjohan - 22-Juli-2013 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
@thomasjohan. Pris??
|
|
|
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
Tænkte en tusse eller noget. Ved sku ik hvad den er værd. Overvejer salg pga overvejelse om sonos connect:AMP istedet.
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Jeg har 2 ELAC Cinema 2 sat og en Cinema 2 XL center. Kunne det have interresse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |