recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV-Connection Odense - Billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Connection Odense - Billeder

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-September-2012
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AV-Connection Odense - Billeder
    Sendt: 23-Juli-2013 kl. 15:04
Hej Alle.

Nu hvor jeg har ferie, kan man lige så godt bruge tiden må at kigge på hi-fi. Derfor tog jeg til AV-Connection i Odense for at kigge lidt, og tænkte jeg ville tage lidt billeder og fremvise til jer:) hope you like!

Billederne fylder for meget til her inde, så de er lagt på hifigalleriet
link: http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/diverse_hifi/3957-av_connection_odense?status=2

God sommer:)
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 15:32
Fantastisk! Det er super gode billeder....

Det ser ud som om butikken er pænt stor!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 15:46
Super gode billeder, og det er en meget lækker butik. Jeg skulle egentlig have været forbi for at lave en besøgsartikel, men så kom der desværre så meget alvorligt på tværs.

Men nu må jeg vist se at få taget mig sammenTongue
Til top
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af aznhandles aznhandles skrev:

i følge hjemmesiden står der: Panasonic Center forretningen på Dalumvej i Odense er en moderne radio/TV, Hi-Fi- og hjemmebio butik efter alle kunstens regler. AV-Connection Odense er et af landets største og flotteste Panasonic Center med et kæmpe udvalg af alt inden for Panasonic og Loewe fladskærms TV, blu-ray afspillere, harddiskoptagere, hi-fi anlæg i alle størrelser, hjemmebio projektorer, surroundanlæg og højttalere i alle prisklasser. I den næsten 300 m² store butik i Odense findes en lang række showrooms med et stort udvalg af produkter lige fra den lette ende med små stereoanlæg til de større og tunge high-end audio- og videosystemer. Alle er velkommen til at komme forbi og få en uforpligtende demonstration og snak.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af voight voight skrev:

i følge hjemmesiden står der: Panasonic Center forretningen på Dalumvej i Odense er en moderne radio/TV, Hi-Fi- og hjemmebio butik efter alle kunstens regler. AV-Connection Odense er et af landets største og flotteste Panasonic Center med et kæmpe udvalg af alt inden for Panasonic og Loewe fladskærms TV, blu-ray afspillere, harddiskoptagere, hi-fi anlæg i alle størrelser, hjemmebio projektorer, surroundanlæg og højttalere i alle prisklasser. I den næsten 300 m² store butik i Odense findes en lang række showrooms med et stort udvalg af produkter lige fra den lette ende med små stereoanlæg til de større og tunge high-end audio- og videosystemer. Alle er velkommen til at komme forbi og få en uforpligtende demonstration og snak.
Super flot omtale, man får faktisk en fornemmelse af du er sælger i butikken, men det kan selvfølgelig ikke passe.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Super flot omtale, man får faktisk en fornemmelse af du er sælger i butikken, men det kan selvfølgelig ikke passe.

Det ikke min omtale, det nu bare hvad der står på deres hjemmeside.
Det skal så også siges jeg har et familie medlem (lidt længere ude) som er ansat i butikken. Men dette gør jo intet galt i at dele lidt billeder med jer?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:27
Det skulle vel aldrig være din fætter.LOL
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:53
Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:30
Reklame eller ej. Det er en pæn butik!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvis du havde holdt kommentaren om, at du var i familie med nogen der arbejder i butikken, ude så havde det nok lugtet lidt mindre af reklame. Den var ikke gået i vores forum
Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 
Til top
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu kan jeg ikke tage stilling til denne tråd som sådan. men alt andet lige så har jeg lavet flere besøgsartikler, og fået skyld at jeg laver reklame for de pågældende, hvilket naturligvis ikke er tilfældet.

Der skal så lidt til, at folk får ondt et eller andet sted. Jeg ser det nærmest som "Tyv tror hver mand stjæler"Wink 

TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 10:54

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

TAK. Det intet reklame i dette! Skød bare nogle billeder og ville dele dem med jer hvilket så åbenbart var forkert?

Vist er det ikke forkert i mine øjne. Jeg har nydt dine billederSmile
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu