|
Boxer eller samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2013 kl. 09:37 |
Er der nogen af jer boxer seer, der efter i går tit oplever kodet kanal, mens man ser på en boxer kanal?
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er en lille smule sort.....
Forklar lidt bedre.
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
Jeg går ud fra, at han med overskriften mener, om det er Boxer eller hans Samsung TV der fejler og ikke kan afkode en given kanal.
Flemming Redigeret af fltk - 25-Juli-2013 kl. 21:43 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har Boxer mini og har ikke problemer med at dekode mine kanaler.
Har du stadig problemet?
I så fald vil jeg ringe til deres kundeservice.
![]() |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
Jeg har ikke været hjemme i dag men skal sex games 3 snart på puls, så må vi se
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Du skal sex games på puls? Klaus Redigeret af KlausDM - 26-Juli-2013 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
Ja det skulle jeg. Har altid kunne filmene. Men der var intet bøvl i aftes med boxer kanaler gik i sort
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
Oplever ofte problemer med at afkode HD-kanaler som TV2 HD, TV2 Film HD, TV3 Sport1 HD, 6'eren HD. Har en spritny Humax boks, fået ombyttet programkortet - uden det hjalp. |
|
Steen
|
|
![]() |
|
Hmm okay. sært.
Men lukker tråden nu. For der har ikke været noget siden |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |