recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - smide harddiske fra en qnap til en anden qnap nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

smide harddiske fra en qnap til en anden qnap nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: smide harddiske fra en qnap til en anden qnap nas
    Sendt: 25-Juli-2013 kl. 11:09
Hejsa

Er der en venlig sjæl, som har erfaring med, om man kan tage harddiske fra sin gamle qnap, i mit tilfælde TS 412, og så købe en ny TS 469l, og smide de gamle diske over i?

uden at den skal formatere dem osv, da der er data på...Wink

Mvh
BaSsE_- Smile
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 11:28
Hvis du bruger dem til ren storage så tror jeg godt at du kan men kører du fx Raid 1 så tror jeg at den skal genskabe spejlet. Det skulle jeg ihvertfald da jeg gik fra en TS-209 Pro II til TS-219P. Så jeg alt ud på en ekstern disk og smed det ind igen. Var også en god øvelse for jeg fik ryddet lidt op. :-)
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 11:32
Ja, det klart... Men jeg køre ren storage... Ok, så må jeg jo prøve :-)

Takker!
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 12:16
Prøv at kigge her:

http://docs.qnap.com/nas/en/index.html?system_migration.htm
Apple & Sonos entusiast
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Prøv at kigge her:

http://docs.qnap.com/nas/en/index.html?system_migration.htm

Ja, det sku nemt var! Wink

Thanks
BaSsE_-
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu