|
Understytelse af Hdmaster lyd på Bluray over Usb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2013 kl. 19:59 |
Hvilke Bluray afspiller vil i mene kan bruges til lydformatet Hd master når man afspiller en mkv fil over USB så forstærkeren ikke bare afspiller den som dts .
Jeg havde købt en ny Bluray til min far da han havde en gammel dvd . Så den havde jeg til test og jeg mener at den kunne afkode et DTS Hdmaster lydspor over usb Mkv . Så jeg blev lidt overrasket over at den kunne . Det var en billig BP325N 3D http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/afspillere-og-optagere/lg-blu-ray-afspiller-bp325n-3d/p/100038612?point=8&event=39,event28&facetString=brand:LG,promotionalStickerText:priceguarantee Så jeg blev faktisk meget skuffet over at min nye Samsung BD-E 8300 N ikke kan så jeg havde en Lg HR933N på prøve og den kunne slet ikke havde faktisk store problemer med at afspille mkv filer lyd og biled havde store problemer under afspilning . Det var faktisk en meget dårlig afspiller optager da den er meget langsom i betjening . Vil denne Sony BDPS1100B da den er bilig http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspiller/BDPS1100B/sony-blu-ray-afspiller-bdps1100b Netflix vil være et plus da den så kan bruges i soveværelse . Da den hovedsagelig skal bruges til at afspille Mkv filer med hdmarster lydspor . Andre bud er velkomne er villig til at købe brugt hvis prisen er rimelig . Har selv lige solgt min Panasonic DMP-BDT310EG da den ikke kunne afspille mkv filer ( kun fat format ) Redigeret af janbau - 26-Juli-2013 kl. 20:02 |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har købt en Sony BDPS1400B og den kan få Hd Master og Dolby True Lyden til at fungere over Usb ( Medieafspiller )
Kan egentlig ikke forstå at min Samsung BD-E 8300 N ikke kan da den burde kunne gøre det når man sætter den til bitstream via hdmi som Ja tex sige i et andet indlæg . Der er åbenbart forskel på om man afspiller en bluray disk hvor det naturligvis skal virke end når man afspiller en Bluray fil med Hd master lyd over Usb . |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |