|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
deha2500 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 31-Maj-2006 kl. 20:07 |
Hvad med at lave et fælleskøb på nogle af samsungs harddiskoptagere? eller er det kun mig der kunne tænke mig det ?
|
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
- du er ikke alene... Go' idé! |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Men er der nogen brugere herinde der kan komme med noget feedback om maskinerne? Har selv haft kig på HR735(var på tilbud hos Fona 4000,-) men kan ikke rigtig finde noget om nogen der har haft den i brug. |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
deha2500 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
lyder da godt at jeg ikke er den eneste. hvad f.eks med et fælleskøb på en
Samsung DVD-HR738. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Jeg er frisk. Men ville gerne høre om nogen der har testet de nyere modeller fra Samsung. |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Tja, alt er jo relativt. Men indtil videre har Samsungs DVD+HDD optagere ikke haft samme bevågenhed som deres LCD skærme. Måske heller ikke fra Samsung selv, da de halter bagefter på funktionaliteten. Men de er jo også billigere end JVC, Sony, Pioneer og Panasonic. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Er også klar. Kan se at HR-735 kan købe til 2998, 75 i Metro. Så det er jo en fair pris. Blot hvis folk stadig er interesseret i denne. Ellers må vi jo kunne få et fælleskøb på de nye modeller, med indbygget DVB-t
|
|
![]() |
|
kasperkopping ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Jeg har netop fået sådan en fætter. Jeg har ikke stor erfaring med HD-recordere, men vil gerne poste lidt feedback så snart jeg har pakket den ud.. Men jeg kan se i nogle svar på nogle af mine spørgsmål vedrørende denne, at der da er flere herinde, der har den
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() |
734eren er mildest talt ikke for heldig.
Desuden skal man huske, at selvom der er HDMI på 735eren, så opskalerer den ikke. Det er altså ikke en totalløsning ligesom den JVC der er populær (i hvert fald hos én bruger ![]() |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
hos 2 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Naiera, jeg går ud fra (som altid), at du mener 735, ikke er så heldig. Jeg synes at du måske, i stedet for at komme med mere eller mindre uforståelige påstande, nærmere bør konkretisere hvad det er du mener der ikke er så heldigt ved Samsung HR 735. Det der jo giver dette forum stor værdi er jo netop, at en spørger får en forklaring på dette og hint. Jeg ved ikke om du kan følge mig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |