|
NAD t748 slår automatisk SUB fra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chaplins ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2013 kl. 22:12 |
Hej Alle Recordere.
Jeg har et meget simpelt spørgsmål. Jeg har i efteråret for snart et år siden købt en NAD t748 Surround receiver. Den havde på et tidspunkt en defekt, som blev lavet på garantien. Mit spørgsmål er følgende. Hver gang jeg tænder forstærkeren har den af en eller anden mærkelig grund slået sub-wooferen fra, som jeg er nødt til at slå til igen manuelt. Desuden er jeg nødt til at slå "enchanced bass" til, da der ellers ikke bliver tændt for højtaleren. Er dette normalt eller skal den en tur til HiFi-klubben igen? Mvh. Victor
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er resterende højtalere sat til small eller large?
Forstår ikke at den slår den fra, men mener at huske fra jeg rodede min NAD T775's indstillinger at når HT stod til large, skulle jeg også vælge enhanced, før sub spillede med der. Undrede mig lidt over det, men da jeg ikke bruger sub og HT-large tænkte jeg ikke mere over det. Ja før nu du skrev det. :) Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Chaplins ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
Alle højtalere er sat til Large efter den har autokalibreret med mikrofon osv. :)
Men ja, synes bare det er underligt at den slår fra hver gang jeg slukker den. Jeg tror jeg hører dem ad i HiFi-klubben.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Og du har gemt det som et preset hvor sub er sat til ON, og sat den til det gældende preset er det den starter op med når du tænder den.
Mvh. Fausing
Redigeret af fausing - 05-August-2013 kl. 05:11 |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Det kan man ikke bestemme på NAD det med main osv.
Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |