|
Q-TV2 lydsystem og VESA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2013 kl. 19:01 |
Nogen her, der har erfaringer med et Q-TV2 lydsystem? Nærmere betegnet, hvordan man monterer det på en gulvstand med VESA beslag.
Selve Q-TV2 systemet monteres vha tv'ets VESA monteringshuller. Jeg kontaktede derfor engelske Q Acoustics, der laver systemet, og de snakker om deres "Q-TV2 wall mounting bracket". Tilsyneladende er det ikke kun tiltænkt vægmontering, men mere end det har jeg ikke kunnet finde ud af. Beslaget er vist heller ikke så nemt at finde herhjemme. Så jeg leder efter nogen, der måske kan dele ud af erfaringer inden jeg forsøger at skaffe beslaget fra det store udland. Jeg kan nævne, at ideen er at montere det hele på en Sonorous PL2700 gulvstand. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |