recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology Medie server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology Medie server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
will0663 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér will0663 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology Medie server
    Sendt: 08-August-2013 kl. 13:32
Hejsa.

Jeg køre med TDC tv for tiden men kunne godt tænke mig at skifte til noget mere fleksibelt.
Jeg har undersøgt markedet og har kun kunnet finde Canal Digital som en mulighed, da jeg ikke har kabel eller fiber og gider ikke betale mere end jeg gør nu.

Jeg kunne også godt tænke mig og bruge min Synology Diskstation ds212j, da den har lavt strømforbrug og alligevel altid står og køre.

Problemet er at jeg har hørt at det kan være svært at få Canal Digital til at fungere med ikke godkendte enheder, plus at Diskstationen kun tager imod en smal vifte af tunere.
Jeg har fundet ud af at TBS 5980 CI http://www.tbsdtv.com/products/tbs5980-dvb-s2-ci-tv-tuner-usb.html er den bedste mulighed for diskstationen, men jeg ved ikke hvordan den virker med Canal Digital.

Så mit spørgsmål er om der er nogle der har erfaringer med TBS 5980 CI sammen med Canal Digital og måske også Diskstation
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 20:36
Til top
will0663 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2013
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér will0663 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 10:30
Det er måske ikke så meget samarbejdet mellem Diskstation og tuner, men mere samarbejdet mellem tuner og Canal Digital Cam-modul og kort jeg kunne bruge nogle erfaringer med.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu