|
Synology Medie server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
will0663 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2013 kl. 13:32 |
Hejsa.
Jeg køre med TDC tv for tiden men kunne godt tænke mig at skifte til noget mere fleksibelt. Jeg har undersøgt markedet og har kun kunnet finde Canal Digital som en mulighed, da jeg ikke har kabel eller fiber og gider ikke betale mere end jeg gør nu. Jeg kunne også godt tænke mig og bruge min Synology Diskstation ds212j, da den har lavt strømforbrug og alligevel altid står og køre. Problemet er at jeg har hørt at det kan være svært at få Canal Digital til at fungere med ikke godkendte enheder, plus at Diskstationen kun tager imod en smal vifte af tunere. Jeg har fundet ud af at TBS 5980 CI http://www.tbsdtv.com/products/tbs5980-dvb-s2-ci-tv-tuner-usb.html er den bedste mulighed for diskstationen, men jeg ved ikke hvordan den virker med Canal Digital. Så mit spørgsmål er om der er nogle der har erfaringer med TBS 5980 CI sammen med Canal Digital og måske også Diskstation
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser ikke umulig ud, prøv at google det:
|
|
![]() |
|
will0663 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er måske ikke så meget samarbejdet mellem Diskstation og tuner, men mere samarbejdet mellem tuner og Canal Digital Cam-modul og kort jeg kunne bruge nogle erfaringer med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |