recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mulighed for Skysports og BT sports i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mulighed for Skysports og BT sports i Danmark

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mulighed for Skysports og BT sports i Danmark
    Sendt: 08-August-2013 kl. 19:17
Er der nogen som der ved om det på nogen måde at muligt at få Skysport og BT sport i Danmark.
Jeg vil gerne kunne se så mange Premier league kampe som muligt, men jeg hvis jeg skal have alle kanaler ved yousee så synes jeg godt nok at 500kr om måneden er mange penge, når jeg ikke ser andet end fodbold. Jeg overvejer Viaplay, men så har jeg kun mulighed for at se det på et tv og jeg kan ikke optage det.
Kenneth
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 20:27

Ja, SKY kan fås i DK, det kræver deres modtager den koster £155, dertil kommer deres Grundpakke (SKY Entertain) £21,50/måned, SKY Sports til £21/måned, og vil du have HD så er det £10,25/måned. I alt for £52,75 i abonnement/måned.

Sportskanalerne kan IKKE fås uden minimum at have Grundpakken, ganske som det kendes fra f.eks You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 09:53
Husk at hverken Sky eller BT Sports sender live kampe lørdage kl. 16:00, så de har faktisk færre Premier League live kampe på tv end i Danmark.

Redigeret af digitalt.tv - 09-August-2013 kl. 09:54
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af scouzer scouzer skrev:

Er der nogen som der ved om det på nogen måde at muligt at få Skysport og BT sport i Danmark. Jeg vil gerne kunne se så mange Premier league kampe som muligt, 

Hej.

Sky modtages i øjeblikket fra Astra 2 og en midlertidig satellit Astra 1N. Den nye Astra 2E er sansynligvis forsinket til oktober. Men det er bekræftiget at den både får en Spot beam for England og en wide beam.

Der er ingen der endnu ved hvilken beam SkySport vil blive sendt på i fremtiden. Jeg tror og håber på at SkySport stadig kan ses i Danmark, men jeg ville ikke købe ny parabol eller SAT modtager før de er flyttet.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 09-August-2013 kl. 12:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu