|
Panasonic DMP-BDT500 få ikke billede beovisio 7-32 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2013 kl. 15:36 |
Hej
jeg jeg kan ikke få billede på med Hdmi kabel på tv. min ny ind købet Panasonic DMP-BDT500. på min beovision 7/32 tv fra 07 jeg bruger en hdmi kabel hvor jeg samler og fra min Apple tv3 grundt til jeg købe en nu afspiller er min dvd i tvet drille mig lidt mere og mere efter hånden. min tv har kun DVI-I ind gang. jeg kan godt få billede fra min Apple tv3 på tvet og fra min tidlige tvix 6500hd. jeg har Først en DVI kabel fra tvet og så en DVI til hdmi stik. jeg kan godt få billede igennem med anlog stik den gammel gul. ![]() jeg hade regnet med at de bare virket men nej. ![]() lyden har jeg ingen problemer med ![]() jeg håber at der nogle der kan hjælp mig. forstå den måde jeg skriver det på så må i bare spøger mig jeg er super god til at skrive hele rigtig. mvh michael Redigeret af michael79 - 09-August-2013 kl. 15:45 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et bud er at det er et HDCP problem, det input du har på TVet understøtter det sikkert ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
ok. men når jeg google type nr. og serie nr. så skuller den være HD Ready type nr 9331 og serie nr. 20066808
Hvad er HDCP? HDCP står for High-bandwidth Digital Content Protection og er en metode til beskyttelse af videoophavsret. HDCP kan tilføjes et videosignal, f.eks. Blu-ray, dvd, DVB, spillekonsol eller computer, og beskytter indholdet mod kopiering eller optagelse ved at kryptere det. Signaludbyderen bestemmer, om materialet skal krypteres eller ej. kan det være at min DVI og Hdmi stik der for gammel eller noget. Redigeret af michael79 - 09-August-2013 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der må ske et eller andet i det HDMI -> DVI stik så HDCP krypteringen ikke kan gennemføres
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Her kan der læses om HDCP: http://en.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_Content_Protection
At TVet er HD Ready har ikke noget med HDCP at gøre, det kan sagtens vise HD, men ikke hvis det er beskyttet indhold, som fra f.eks en BD afspiller. Kan der ikke "Handshakes" er der ikke noget billede.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
er det li meget vad kable man køber hdmi til dvi måske som denne. jeg har prøvet at google det lidt. som jeg ser det så skulle tvet kunne tage HDCP. efter type nr.
og dvi kabel skulle også kunne tage HDCP . |
|
![]() |
|
min Apple tv3 klager som tider når jeg skal se noget ude fra HDCP men så tager jeg bare strøm fra og til igen så kan jeg forsæt der ud af. jeg for stå det bare ikke de ikke virker fra blu afspillen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |