|
Hjælp til Pioneer SC-LX76 + Pioneer BDP-LX55 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lord_Shiva ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2013 kl. 20:59 |
Hej Forum,
Jeg har brug for nogle gode råd til mit setup:
TV:
LG 60pz950 + 4x 3D briller
Reciever:
Pioneer SC-LX76
Blueray:
Pioneer BDP-LX55
Smart TV:
Apple TV
Højttalere:
kef kht-3005se White edition
- kabler: Supra Ply 2.0
Opsætning:
Jeg har forbundet TV til reciever via HDMI. Recieveren er forbundet til blueray hhv apple tv via HDMI.
Mine spørgsmål / problemer:
1) 3D falder ud:
Når jeg afspiller 3D forsvinder billedet et par sekunder. Fejlen opstår periodisk med mellem 20 sekunder til 4minutters mellemrum.
Jeg har prøvet alt muligt og kan ikke finde fejlen.
2) Forbindelse mellem reciever og blue-ray:
Pioneer BDP-LX55 har mulighed for dual HDMI connect, hvor audio / video bliver splittet til 2 HDMI. Mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af at få min reciever til at acceptere det. Når jeg aktivere det i min blue-ray afspiller, kommer der kun lyd og intet billede på skærmen. Er der nogen der ved hvordan jeg kan tilslutte dette min reciever?
Det kan muligvis også afhjælpe problemet med at mit 3D falder ud.
3) Afspilningsformat fra blue-ray:
Hvilket format anbefaler I at jeg benytter? Pt. står den på PCM, men vil jeg få mere ud af Dolby? Håber der er nogen der allerede har en Pioneer reciever / blueray afspiller der har nogen tips og tricks :-)
Mvh
Lord_Shiva
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil stærkt tro, at de ene HDMI er Audio, det skal i Reciveren, og det andet skal i TVet til billede.
Afspiller sættes til Bitstream, så Reciver står for lydbehandling.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja "SUB HDMI" er kun til lyd, mens "MAIN HDMI" er til både lyd og billede
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Kører begge enheder med nyeste firmware - jeg havde problemer med min Pioneer ang. hdmi handshake indtil firmwaren blev opdateret...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |