|
FIlezilla hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2013 kl. 16:59 |
Hej har rodet med dette fantastiske program med filezilla...
Jeg får logget på og det hele men lidt efter skriver den Status: Tilsluttet Status: Henter mappeliste... Kommando: PWD Respons: 257 "/" is the current directory Status: Mappeindhold vist Respons: 421 Idle timeout (120 seconds): closing control connection Fejl: Forbindelse lukket af server Nogen der ved hvorfor den gør dette?? |
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og når jeg prøver at gå ind på min hjemmeside via mitdæmæne/wp-admin/install.php
skriver den Not FoundThe requested URL /wp-admin/install.php was not found on this server.Apache/1.3.33 Server at xn--lsesmedgladsaxe-hlb.dk Port 80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |