|
XBMC ustabilt på Linux -> OSX eller W8? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2013 kl. 23:49 |
Har købt en brugt Intel NUC der kom med Openelec/XBMC pre-installeret.
Jeg synes den er lidt ustabil, er frosset 2 gange og mange repos meldes som værende broken hvorimod de virker fint på min MB Air og en W8 maskine. Spørgsmål. Kan jeg re-installere Openelec/XBMC på en nem måde (kender ikke til Linux og syns SSH er forvirrende) Eller skal jeg smide Win8 eller OSX på den og så Plex eller XBMC på dem? Er vant til at arbejde på både Win8 og OSX
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herhjemme kører xbmc klippe stabilt på 6 win 8 maskiner.
Har oplevet en gang at den i soveværelset skulle installeres om, da en masse repos gik i stykker. Siden da har jeg så ladet være med bruge xbmc hub wizard og kun installeret det jeg havde brug for. Så kører det bare. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Har også en Intel NUC med XBMC på. Har selv installeret det. Downloadede bare XBMC Ubuntu og fulgte vejledningen. I starten var det ustabilt men efter en opdatering af Bios og efterfølgende øget blæserhastigheden har det kørt stabilt.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Ok, vil prøve med bios opdatering - skal den downloads og flashes manuelt eller er det automatisk hentning fra nettet?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Jeg downloadede den vist
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |