recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværks switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netværks switch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netværks switch
    Sendt: 18-August-2013 kl. 13:21
hej
jeg har en d-link DGS-1008D switch nu men mangler flere porte skal jeg købe en mere eller?
skal min have 12 porte ialt 
skal lige sige jeg streamer hd over netværk

Redigeret af svsommer - 18-August-2013 kl. 13:24
Mvh
Svsommer
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 13:23
Køb du bare en mere. Jeg har 2 1005D efter hinanden - dog forbundet med et 5m kabel imellem
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Køb du bare en mere. Jeg har 2 1005D efter hinanden - dog forbundet med et 5m kabel imellem
jamen så gør jeg bare det
Cool
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

jamen så gør jeg bare det
Cool
hvad med kabel skal det være lig elle X?
Mvh
Svsommer
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 14:06

Switchen har (ligesom andre nyere switche) "Auto MDI/MDIX crossover for all ports" så det er ligegyldigt om du bruger et lige eller krydset kabel.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Switchen har (ligesom andre nyere switche) "Auto MDI/MDIX crossover for all ports" så det er ligegyldigt om du bruger et lige eller krydset kabel.
takker for dit svar MesterWink
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu