recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se?
    Sendt: 19-August-2013 kl. 16:05
Så er det tid igen. Gamescom rammer i denne uge og Sony har deres konference imorgen kl19

Sony har sagt at vi får mere info ang release af PS4 og rygterne siger i slutningen af oktober, så det bliver spændende. 

Derudover skulle der være fokus på PS4, men hverken PS3 eller Vita skulle være helt glemt. Nye titler? Det finder vi jo ud af.. Der er stadigvæk mange der mangler at melde sig i kampen (naughty dog, santa monica..). 

Hvad angår MS har jeg ingen anelse.. Jeg tror at de har skudt det meste af deres krudt af til E3, men mon ikke at de har et enkelt spil i gemmerne? Det håber jegSmile Rygterne siger til gengæld at de ikke skulle være klar til at kunne streame deres show, men eh ja,.. dunno. Det tror jeg ikke helt på. 

TGS (Tokyo Game Show) er den 19 september, så vidt jeg har forstået, så forvent at de mere japansk orienterede/udviklede spil vil blive vidst der. 

Fra Microsoft
- Fable Legends [4 player co-op]
- COD: Ghost bundle
-Exclusive The Division content
- Indie publishing announcement
- Peggle 2 @ Launch [Garden Warfare først]
- Fifa Ultimate Team Legends exclusive til XB1
- Fifa 2014 Download gratis til alle pre-orders

Har læst det på neogaf. Smile

Ang indie spil til XB1:

Under the new rules, each registered developer will receive two development kits at no cost, and developers will have access to the full power of the console, cloud services, Kinect and the Xbox Live toolset, which includes Xbox SmartGlass, multiplayer, Achievements and Gamerscore, among other things.

Crucially, there are no application fees, and as with Xbox 360, there are no fees for certification or title updates.

Redigeret af SteffenD89 - 20-August-2013 kl. 12:26
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 17:56
Killer Instinct til PS4

Reboot af Bloody Roar serien.

En masse dejlige damer.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 18:15
Rygterne siger, at vi måske får Steambox at se. Det ville være fedt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 18:36
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 11:37

Det er vel forventet at Boxen ikke kommer med en konference, da de jo lige har annonceret, at det foerst er naeste aar, de udkommer i Skandinavien. Endnu en daarlig ting for MS. 

Jeg glaeder mig til release date og jeg forventer klart, at Sony i lang tid vil have fokus paa PS3 og Vita. Det er vel uundgaaeligt med en titel som GTA.

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:10

Jeg fik lige stress, da jeg saa denne spilliste til PS4. Det ser alt for godt ud og vi har alt for lidt tid! 

https://www.coolshop.dk/spil+og+konsoller/playstation+4/spil

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:13
Opdateret OP med det MS havde at tilbyde :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg fik lige stress, da jeg saa denne spilliste til PS4. Det ser alt for godt ud og vi har alt for lidt tid! 

https://www.coolshop.dk/spil+og+konsoller/playstation+4/spil

Ja der kommer en masse interessant, men det meste af det kommer også til XB1Smile
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:19
Hmm, med alt det rygcrawlen som MS har været ude i, kunne man måske nok have håbet at de alligevel lavede en form for pressekonference. Det er jo ikke fordi de lige nu står særlig stærkt i next-genkrigen (imho).

Redigeret af zulfo - 20-August-2013 kl. 12:20
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 12:26
Ang indie spil til XB1:

Under the new rules, each registered developer will receive two development kits at no cost, and developers will have access to the full power of the console, cloud services, Kinect and the Xbox Live toolset, which includes Xbox SmartGlass, multiplayer, Achievements and Gamerscore, among other things.

Crucially, there are no application fees, and as with Xbox 360, there are no fees for certification or title updates.

Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 16:18
jeg håber på at de viser noget mere om killzone 4 , så som multiplayer delen , da nu spillet er en Launch Title...
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 18:20
Er jeg den eneste som er ved at brække sig over alle de tiltag MS har gjort for at være med i ræset? - jeg er ved at være i tvivl om hvad der er dens key selling factor.. Er det smartglass? - Er det muligheden for at bruge konsollen som et relæ for ens TV-boks?

Hvad er Xbox one efterhånden for en konsol?
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu