|
Gamescom (i aften kl19) - hvad håber i at se? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2013 kl. 16:05 |
Så er det tid igen. Gamescom rammer i denne uge og Sony har deres konference imorgen kl19
- følg med her: http://gamescom.eu.playstation.com/ Sony har sagt at vi får mere info ang release af PS4 og rygterne siger i slutningen af oktober, så det bliver spændende. Derudover skulle der være fokus på PS4, men hverken PS3 eller Vita skulle være helt glemt. Nye titler? Det finder vi jo ud af.. Der er stadigvæk mange der mangler at melde sig i kampen (naughty dog, santa monica..). Hvad angår MS har jeg ingen anelse.. Jeg tror at de har skudt det meste af deres krudt af til E3, men mon ikke at de har et enkelt spil i gemmerne? Det håber jeg Rygterne siger til gengæld at de ikke skulle være klar til at kunne streame deres show, men eh ja,.. dunno. Det tror jeg ikke helt på. TGS (Tokyo Game Show) er den 19 september, så vidt jeg har forstået, så forvent at de mere japansk orienterede/udviklede spil vil blive vidst der. Fra Microsoft - Fable Legends [4 player co-op] - COD: Ghost bundle -Exclusive The Division content - Indie publishing announcement - Peggle 2 @ Launch [Garden Warfare først] - Fifa Ultimate Team Legends exclusive til XB1 - Fifa 2014 Download gratis til alle pre-orders Har læst det på neogaf. Ang indie spil til XB1: Under the new rules, each registered developer will receive two development kits at no cost, and developers will have access to the full power of the console, cloud services, Kinect and the Xbox Live toolset, which includes Xbox SmartGlass, multiplayer, Achievements and Gamerscore, among other things. Crucially, there are no application fees, and as with Xbox 360, there are no fees for certification or title updates. Redigeret af SteffenD89 - 20-August-2013 kl. 12:26 |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Killer Instinct til PS4
Reboot af Bloody Roar serien. En masse dejlige damer.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rygterne siger, at vi måske får Steambox at se. Det ville være fedt.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel forventet at Boxen ikke kommer med en konference, da de jo lige har annonceret, at det foerst er naeste aar, de udkommer i Skandinavien. Endnu en daarlig ting for MS. Jeg glaeder mig til release date og jeg forventer klart, at Sony i lang tid vil have fokus paa PS3 og Vita. Det er vel uundgaaeligt med en titel som GTA. |
|
BORING! |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik lige stress, da jeg saa denne spilliste til PS4. Det ser alt for godt ud og vi har alt for lidt tid! https://www.coolshop.dk/spil+og+konsoller/playstation+4/spil |
|
BORING! |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateret OP med det MS havde at tilbyde :)
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Ja der kommer en masse interessant, men det meste af det kommer også til XB1
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, med alt det rygcrawlen som MS har været ude i, kunne man måske nok have håbet at de alligevel lavede en form for pressekonference. Det er jo ikke fordi de lige nu står særlig stærkt i next-genkrigen (imho).
Redigeret af zulfo - 20-August-2013 kl. 12:20 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Ang indie spil til XB1: Under the new rules, each registered developer will receive two development kits at no cost, and developers will have access to the full power of the console, cloud services, Kinect and the Xbox Live toolset, which includes Xbox SmartGlass, multiplayer, Achievements and Gamerscore, among other things. Crucially, there are no application fees, and as with Xbox 360, there are no fees for certification or title updates. |
|
Allan m
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg håber på at de viser noget mere om killzone 4 , så som multiplayer delen , da nu spillet er en Launch Title...
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er jeg den eneste som er ved at brække sig over alle de tiltag MS har gjort for at være med i ræset? - jeg er ved at være i tvivl om hvad der er dens key selling factor.. Er det smartglass? - Er det muligheden for at bruge konsollen som et relæ for ens TV-boks?
Hvad er Xbox one efterhånden for en konsol?
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |