|
Tastatur til to computere |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2013 kl. 11:50 |
Billig og enkel måde via HDMI, at samle et tastatur til to computere?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Keyboard via hdmi ? Det har jeg ikke hørt om
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Søg efter KVM
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Jeg har en løsning her:
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=501113&type=hardware&RefId=pricerunner Billig og enkelt? Jeg må lige overveje det lidt. Redigeret af tonice25 - 24-August-2013 kl. 12:27 |
|
![]() |
|
Selvfølgelig en fejl ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Logitech laver et bluetooth tastatur, der hurtigt kan skifte mellem tre enheder.
http://www.logitech.com/da-dk/product/illuminated-keyboard-for-mac-ipad-iphone?crid=26 Redigeret af Brixen - 24-August-2013 kl. 18:26 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Du kan også bare sætte mus/tast til den ene computer, og lave en fjernstyring af den anden.
Så er du også fri for at købe noget eller søg på google efter fjernstyring af anden computer, der er masser af forslag
|
|
![]() |
|
En god Apple-løsning ![]() |
|
![]() |
|
Nok lidt af den samme løsning, som bliver brugt via fjernsupport? Nå men jeg har søgt lidt på nettet - det er ikke meget, jeg har fundet. Lidt om et program, som via internetforbindelse kan styre computere. Det kræver en overvejelse. Redigeret af tonice25 - 24-August-2013 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
Det nye USB 3.0 findes der ikke meget af - men USB 2.0
Som f.eks. tastatur med flere USB indgange - måske er det noget, som jeg kan bruge? |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Du blander begreberne sammen. Im out.
|
|
![]() |
|
Kortfattet. Forklar? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |