|
SA SubElectro 200 brummer pludselig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2013 kl. 14:08 |
Jeg har en SubElectro 200 subwoofer fra System Audio som er begyndt at volde mig lidt problemer.
Problemet er opstået efter mit skifte af reciever fra min aldrende Onkyo DS876 til en Pioneer SC-2022 og det består i at den pludselig begynder at "brumme-støje" kraftigt imens jeg ser en film. Hvis jeg slukker og tænder igen holder det op. Men kan komme igen efter xx min. Kan det være relateret til min nye reciever eller er det subben det er gal med? Subben er omkring 8 år gl, men ikke brugt voldsomt meget. Der er i flere år været en svag brummen fra subben når der er netspænding på, som, tror jeg, stammer fra trafoen, kan det hænge sammen med det andet problem? Grundet alderen er det nok begrænset hvor meget det kan betale sig at reparere på subben hvis det er den det er galt med. På forhånd tak /Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |