|
Samsung HW-F751 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2013 kl. 18:21 |
Hej har lige købt det Samsung HW-F751
Modtog et /EN i stedet for /XE der var så ikk en dansk manual med Vil så lige høre er det eneste der er forskel på at det ikk er et nordisk Sound bar, mener vil der være dansk menu i /XE model det er der ikk på den her /EN model jeg modtog Stone |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når der sammenlignes med f.eks Samsung.com (US) og Samsung.dk er der ingen forskel på specifikationer.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Ok så vil der heller ikk være dansk menu på en /XE eller hvad
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
Aner det ikke. Menusprog er nu heller ikke noget jeg hænger mig i. Bare der er et på et forståligt sprog.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |