|
EKSKÆRESTE ER RENDT MED TV. HJÆLP TIL NYT? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2013 kl. 19:49 |
Jeg er kommet helt på herrens mark, nu hvor min ekskæreste er rendt med mit tv.
Jeg er helt i vildtrede om hvilket jeg skal vælge. Minimum 46". Jeg har en WD tv play, så smart TV er jeg lidt ligeglad med. Men skulle et af tv'erne være bedre til smart TV, er det ok. Almindelig Tv og HD film kiggeri. Og overvejer måske en PlayStation til jul. Mit budget er max 7000 kr. Jeg har kigget på følgende to tv. Samsung UE46F6475 http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... CERUNNERDK LG 47LA667V http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... CERUNNERDK Hvad tænker I umiddelbart om de to? Fordele. Ulemper. Det bedste valg af de to og har nogen anbefalinger eller erfaringer med ovenstående? Er der evt. andre TV der kunne være interessante? |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dine links virker ikke ...
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Køb det tungeste du kan finde.......
|
|
.....
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
Linksene kommer her og skulle virker nu :-)
Samsung UE46F6475 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F6475XXE/samsung-46-3d-smart-led-tv-ue46f6475 LG 47LA667V http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/47LA667V/lg-47-3d-smart-led-tv-47la667v |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
HAR HUN OGSÅ ØDELAGT DIN CAPS LOCK-KNAP?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Tag Panasonic med i dine overvejelser...
M.v.h. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg ville hæve budgettet med 1000,- kr og købe:
Panasonic TX-P50ST60Y
|
|
![]() |
|
Panasonic LED eller Plasma? I så fald du tænker på plasma, så er jeg voldsomt og jeg mener voldsomt overfølsom over for det mindste lille bitte Buzz, så det er ret udelukket for mig |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nu har du postet i LCD forummet, så det var nu deres LCD'er jeg tænkte på. Det jeg har set af Panasonic LCD'er, har haft noget af det bedste billede - mest plasma-like - af alle!
M.h.t. buzz, så har jeg ikke oplever buzz på de tre plasma jeg har haft. Tværtimod synes jeg netop at LCD-paneler summer noget mere, end plasma. Hvis du er SÅ følsom overfor sumen, hvordan pokker har du kunnet holde ud at se på billedrørs-tv? M.v.h. |
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Hvad skete der lige med mit indlæg?
|
|
![]() |
|
Mange tak for indlæggende.
Jeg går en del op i designet, så det er LED jeg går efter. ikke mindst grundet strømforbrugetsamt det ekstremt tynde design. Jeg skal bare have et skub i den rigtige retning i valget mellem de to modeller jeg overvejer. Eller et helt. 3 alternativ i den klasse jeg efterspørger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |