recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EKSKÆRESTE ER RENDT MED TV. HJÆLP TIL NYT?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EKSKÆRESTE ER RENDT MED TV. HJÆLP TIL NYT?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
lth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2010
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EKSKÆRESTE ER RENDT MED TV. HJÆLP TIL NYT?
    Sendt: 01-September-2013 kl. 19:49
Jeg er kommet helt på herrens mark, nu hvor min ekskæreste er rendt med mit tv.

Jeg er helt i vildtrede om hvilket jeg skal vælge.
Minimum 46". Jeg har en WD tv play, så smart TV er jeg lidt ligeglad med. Men skulle et af tv'erne være bedre til smart TV, er det ok.
Almindelig Tv og HD film kiggeri. Og overvejer måske en PlayStation til jul.

Mit budget er max 7000 kr.

Jeg har kigget på følgende to tv.

Samsung UE46F6475
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... CERUNNERDK

LG 47LA667V
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... CERUNNERDK

Hvad tænker I umiddelbart om de to?
Fordele.
Ulemper.
Det bedste valg af de to og har nogen anbefalinger eller erfaringer med ovenstående?

Er der evt. andre TV der kunne være interessante?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1036
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 20:05
Dine links virker ikke ... 

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 20:57
Køb det tungeste du kan finde.......
.....
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Køb det tungeste du kan finde.......

Thumbs Up
Mvh
Bo

Til top
lth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 07:36
Linksene kommer her og skulle virker nu :-)

Samsung UE46F6475
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F6475XXE/samsung-46-3d-smart-led-tv-ue46f6475

LG 47LA667V
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/47LA667V/lg-47-3d-smart-led-tv-47la667v
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 07:42
HAR HUN OGSÅ ØDELAGT DIN CAPS LOCK-KNAP?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 08:08
Tag Panasonic med i dine overvejelser...

M.v.h.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 08:34
Jeg ville hæve budgettet med 1000,- kr og købe:
Panasonic TX-P50ST60Y
Til top
lth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Tag Panasonic med i dine overvejelser...

M.v.h.

Panasonic LED eller Plasma?
I så fald du tænker på plasma, så er jeg voldsomt og jeg mener voldsomt overfølsom over for det mindste lille bitte Buzz, så det er ret udelukket for mig
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 09:19
Nu har du postet i LCD forummet, så det var nu deres LCD'er jeg tænkte på. Det jeg har set af Panasonic LCD'er, har haft noget af det bedste billede - mest plasma-like - af alle!

M.h.t. buzz, så har jeg ikke oplever buzz på de tre plasma jeg har haft. Tværtimod synes jeg netop at LCD-paneler summer noget mere, end plasma.
Hvis du er SÅ følsom overfor sumen, hvordan pokker har du kunnet holde ud at se på billedrørs-tv?

M.v.h.
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 09:59
Hvad skete der lige med mit indlæg?
Til top
lth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 10:13
Mange tak for indlæggende.
Jeg går en del op i designet, så det er LED jeg går efter. ikke mindst grundet strømforbrugetsamt det ekstremt tynde design.

Jeg skal bare have et skub i den rigtige retning i valget mellem de to modeller jeg overvejer. Eller et helt. 3 alternativ i den klasse jeg efterspørger.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu