|
Solgt: Oppo Find 5 16 GB |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2013 kl. 18:02 |
Jeg købte for nogle måneder siden (juli) en Oppo Find 5 Android mobil telefon.
Meeeen.... jeg må jo erkende at jeg bliver hægtet lidt af i og med de fleste i familien har en iPhone - hvilket jeg også selv havde før Oppo´en. Oppo Find 5 er en glimrende mobil med et stort lækkert display, og et super kamera. Der er endnu ikke en dansk menu på mobilen, men efter lidt korrespondance fortalte de mig, at dansk menu vil komme inden for en til to måneder. Du kan læse mere om Oppo Find 5 her: ![]() Nypris 399 Euro, sælges for højeste bud over 1600 kr. Prisen er inkl. et originalt beskyttelsesomslag i Navy Blue. Original emballage og kvittering haves, og mobilen befinder sig i Kastrup. Redigeret af Hother - 07-September-2013 kl. 14:27 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hother.. Du kan smide Color rom på den, så har du dansk menusprog (og det kører saftfløjtemig godt)...
Du kan finde den via oppo forumet :)
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hej John.
Har du en slå-til pris på sådan et dyr? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Skal vi sige 1600 kr., det er knurre mig billigt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Det er slet ikke sproget der for mig er problemet. Alt inden for familien kører på iPhones og iPad, og så mangler jeg ligesom et eller andet med en Android. Ellers en lækker sag den Oppo
![]() |
|
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Det var såmænd ikke tiltænkt at det skulle få dig til at ombestemme dig.. Mere en oplysning i tilfældet folk tøvede med at købe den pga det, eller som en lille service til fremtidig ejer....
Der til 1600 får absurd meget telefon for pengene... :) |
|
![]() |
|
Og det vil jeg sige dig tak for - godt tænkt
![]() |
|
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hej John. Det lyder rigtig fornuftigt. Skal lige have tjekket finanserne i løbet af weekenden. Kunne du have mod på at reservere den til søndag aften?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
byder de 1600 PP
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Og jeg kan overføre med det samme
![]() |
|
![]() |
|
Næh jeg kan såmænd godt vente - og du husker vel adressen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det lyder godt John. :-)
Min hukommelse er ikke hvad den har Været, så den skal jeg nok have igen. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |