|
Råd og vejledning søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Terat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2013 Sted: Horsens Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2013 kl. 15:08 |
Hej
Jeg overvejer at købe et hjemmebio-system til fjernsynet (når det en gang kommer hjem) Panasonic 50ST60. Jeg har kigget på dette system fra Hifi-klubben: AVR-X500 + ARGON JUNIOR 40 surroundanlæg Men da det er en meget lille stue, og kun sidder ca. 2.4 meter fra fjernsynet(væg til væg), ved jeg ikke om det bliver for meget, eller om jeg skal kigge på nogle aktive højtaler i stedet. Mit fokus er kun på serie og film, og meget lidt alm tv. Hvad siger i? I må meget gerne linke til evt. andre muligheder som jeg kan kigge på. Jeg vil sige at budget er max 5000 kr. Redigeret af Terat - 14-September-2013 kl. 15:08 |
|
Terat
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |