|
Hvilket PVR software bruger du? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2013 kl. 23:51 |
Hey!
Jeg savner lidt inspiration til valg af PVR software. Nu har jeg igennem de sidste 2-3 år brugt Media Portal, hvor min indgangsvinkel til systemet har været iPimp. Jeg har styret systemet og kodet optagelser den vej uden større problemer de sidste par år. Det virker som sådan fint nok, men der er nogle ting der begynder at irritere mig lidt. Hele oversigten over, hvad der kommer er ikke det mest overskuelige. Derudover er der ikke den samme respons som, hvis det var en app. iPimp tror jeg er et døende system. Der er ikke blevet opdateret på det i nogle år nu, og jeg tror næppe der sker meget på den front. Derfor ville jeg også høre, hvad i andre gik og brugte samt, hvad der gør at i lige netop har valgt jeres system? Kan i anbefale et system der fungere lidt som Media Portal, men med en bedre mobil betjening end iPimp? Har prøvet DVBLogic, men deres APP virker ikke i iOS7.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |