|
Valg af lyd til TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NEU ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2013 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 00:39 |
Er der nogen, der kan hjælpe mig med valg af lyd til nyt TV?
Jeg har tænkt mig at købe et Samsung 46F8005 tv og har samtidig købt et Mistral AV hi-fi møbel med 3 rum med stoflåger i alle rum. Min tanke var, at placere en højtaler i hver side af møblet og en receiver i midten. Jeg ønsker kun stereo lyd. Anlægget skal hovedsagelig bruges til TV. Prisniveau ca. 5000 kr.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden målene på dit møbel, er det lidt svært, at komme med en anbefaling.
|
|
![]() |
|
NEU ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2013 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
Mistral 232 AV. Det består faktisk af 6 rum med indvendige mål: B. 51,2 H. 18,1 D. 37,0 cm.
De tre midterste hylder kan selvfølgelig tages ud, så det bliver dobbelt højde: B. 51,2 H. 36,2 D. 37,0 cm. Mvh.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Så du vil placere et sæt højttalere med cirka 120 cm's afstand nede tæt på gulvet?
I så tilfælde napper du bare et par højttalere der passer ind i rummene. Højttalere skal op i ørehøjde før de kommer til sin ret. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |