recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til køb af god farveprinter med airprint
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til køb af god farveprinter med airprint

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til køb af god farveprinter med airprint
    Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 12:34
Jeg har brug for snart at købe os en god farveprinter med airprint, men synes at det tit er en uoverskuelig jungle at komme igennem alle de muligheder som der er. Så kan I hjælpe med mig med hvilken jeg skal købe. Den skal primært bruges til at alm print samt diverse fødesldagsinvitationer mm. Budgettet er ikke helt fastlagt, men nok ikke mere end 5000 kroner.

Håber I kan hjælpe...
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 15:02
kom der måske et nul for meget på?? 5000,- kr er da noget af et budget for en printer ;o)

men jeg vil pege på en multifunktionsprinter fra canon

MG6450

datablad

Den kan også scanne til ipad iphones osv.. vi bruger den selv rigtigt meget.. alene det man kan scanne og maile direkte fra ipadden syntes jeg er rart.

edit så lige forgængeren kunne fås til under 1k, så ville jeg nok nappe den link

Redigeret af rhsin - 01-Oktober-2013 kl. 15:04
Mvh

René
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 15:13
Hej Rene

Tak for hurtigt svar. Hvad koster sådan en i blæk? Og hvor kan man billigst købe det til en sådan maskine? Kan du hjælpe med det også?

mvh peter
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 16:06
et eksempel her på en xl tank edbpriser

egentligt kan du se alle typerne her også er det bare paste dem ind i edbpriser.dk link

ellers kan du sikkert også få Elgiganten til at matche priser

Redigeret af rhsin - 01-Oktober-2013 kl. 16:08
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu