|
Aktivér iPhone |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 16:23 |
Hej
Ud af det blå får jeg i nat pludselig besked på, at min iPhone skal aktiveres??? Jeg logger på med mit apple-id (som jeg ved er korrekt), men intet sker, men jeg bliver ved med at få meldingen at den forsøger at aktivere, og hopper så tilbage til aktiveringsskærmen, hvor man kan trykke næste. Efter 5 forsøg, får jeg så at vide, At iphone ikke kan aktiveres, for aktiveringsserveren er utilgængelig??? Det er en 4S med iOS7, og det er kun mig der har ejet den. Under "find min iphone" på anden enhed, kan jeg se, at den befinder sig det korrekte sted. Er der nogen der har forslag? For jeg er 100% blank. Og jeg har forsøgt at aktivere via iTunes. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv en genstart
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Det er prøvet.
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Taster kode og pin til sim uden problemer. Derefter direkte til aktivering
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Den har jeg ikke prøvet. Genstart virkede på min sidst den crashede. Men nu har jeg kun iOS6 på min
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Har fundet løsningen.
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=35&tid=744494 Takker for hjælpen. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Super! Linket virker ikke..
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
copy/paste, så funker det.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ik på min iPad
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
på min pc gør det.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu en fejl 40. Som ikke kom ud af det "blå"
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplevede det også, men fordi jeg stadig var på ios 7 beta 6, så skulle jeg opdatere til ios 7.0.2 via itunes.
Og derefter skulle jeg så os aktivere, hvilket SLET ikke var muligt med beta versionen. det for at lukke af for dem at de har gjort det via deres aktiverings servere, de har bare strammet lidt op på sikkerheden på det punkt tror jeg |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |