|
Tv2 play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pniels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2011 Sted: Lemvig DK Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 09:16 |
Hej Forum
Er der nogle der har haft held med at få tv2 play til at køre på android boks/stik? Jeg har prøvet uden held på Neo x7, den skriver at den er Rooted, har kun opdateret en gang med original firmware, men tv2 play køre fint på min aldi tablet, tv2 fri er gratis på denne indtil nytår. Mvh Peder
|
|
Peder
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at søge efter Hide My Root i Google Play
|
|
![]() |
|
Pniels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2011 Sted: Lemvig DK Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg prøvede lige at installer denne, den skrive: ERROR failed to hide binary su, så jeg tror ikke boksen er rooted, men at tv2play tage fejl.
Jeg har også prøvet appen root tjek, den vil helle ikke køre.????
|
|
Peder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |