recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der nogen, som kender serien Revolution?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der nogen, som kender serien Revolution?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er der nogen, som kender serien Revolution?
    Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 12:38
Jeg har hørt, at der skulle være DK tekst, på denne serie fra UK, på Blu-ray. Og så ville jeg høre, om der er nogen, som kender denne serie. Efter en trailer, så ser den ret fed ud. Og det er ikke helt dårligt, at J.J. Abrams står bag ved den.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har hørt, at der skulle være DK tekst, på denne serie fra UK, på Blu-ray. Og så ville jeg høre, om der er nogen, som kender denne serie. Efter en trailer, så ser den ret fed ud. Og det er ikke helt dårligt, at J.J. Abrams står bag ved den.

Jeg har set nogle afsnit af den men er ikke kommet til en dom endnu
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 12:58
Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Gambit Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2008
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gambit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:06
https://movies.netflix.com/movie/Revolution/70241953

Kræver dog et netflix abonoment og en canadisk vpn da vi danskere bare skal trækkes med et ringere udvalg til flere penge :|

Der findes lidt nemmere (men mindre lovlydige) alternativer til at se en smagsprøve på serien, det kan onkel google fortælle dig om ;)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:13
Det er nok for besværligt. Det kunne jo være, at jeg havde overset det i TV. Kunne være, at jeg skulle tage chancen, jeg kan nok komme af med den igen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:22
Jeg har set den første del af sæson 1. Dele af handlingen er ikke det jeg vil kalde videre intelligent, og det samme kan siges om nogen af karaktererne.

Så er det også en kende morsomt, at (spoiler) blackoutet skyldes et mislykket eksperiment, der vist skulle have genereret energi, men gjorde det modsatte?

Redigeret af rasmusvn - 16-Oktober-2013 kl. 13:23
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:23

Hvor ser du den henne? Det er lidt fristende, at købe den. Det vil koste ca. 230kr, leveret fra UK. Det er jo ikke dyrt.

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Har set de første afsnit hos en kammerat, der har købt den i USA.
På Blu-ray? Den skulle også, have DK tekst på nemlig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
alpha10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:26
Jeg har set alle afsnit indtil videre, fin serie, god nok til at jeg bliver hængende :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Jeg har set den første del af sæson 1. Dele af handlingen er ikke det jeg vil kalde videre intelligent, og det samme kan siges om nogen af karaktererne.

Så er det også en kende morsomt, at (spoiler) blackoutet skyldes et mislykket eksperiment, der vist skulle have genereret energi, men gjorde det modsatte?
Det der trækker en del, er at J.J, er med inde over den. De fleste af hans film og serier plejer, at gå lige ind hos mig.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af alpha10 alpha10 skrev:

Jeg har set alle afsnit indtil videre, fin serie, god nok til at jeg bliver hængende :)
Det lyder dejligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:51
Jeg så en del af serien på youbio, men blev træt af den igen, da flere af karaktererne var mere eller mindre irriterende. Specielt den kvindelige hovedrolle var træls og havde en tendens til at overspille helt vild.
Ud over det så var det for stylet og poleret univers for Min smag. Jeg kan godt lide det post apokalyptiske, men de så alle ud til lige at komme fra stylister og tøj designere.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu