recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indretningsoftware til hus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indretningsoftware til hus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indretningsoftware til hus
    Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 09:33
Hej Alle

Jeg ser på hus og leder efter noget som trænger til en modernisering så jeg kan sætte det istand og få det lige som jeg vil have det.

Jeg ønsker hjælp til software (photoshop eller lign) som kan tage ejendomsmæglerens billeder og ændre eks. gulv og loft til noget jeg finder billeder af på nettet.

Altså, jeg ønsker hjælp til at skifte gulv og loft ud så jeg kan se hvordan det vil ca. se ud efter en modernisering.

Hjælp gerne med hvilken software og link til en tutorial (eller giv mig et søgeord for hvad processen kaldes af fagmennesker)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 11:04
Photoshop kan hentes i en 30 dages gratis version. Men at bruge softwaren tager nok desværre også de 30 dage at lære...

Eller kan GIMP lidt af det samme som Photoshop og er gratis altid.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 11:24
Brug google og led efter "virtual wall paint/flooring" - der er talrige producenter, som har online værktøjer, hvor du kan uploade et billede og ændre på overfladerne. 

Dyrup har også en app (iColor) til smartphone, hvor du kan kopiere farver fra alverdens ting og "male" det på dine vægge i realtime .

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu