|
TV med Netflix... |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Oliseh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Frhavn, Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:11 |
|
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg er ikke den store fjernsyns nørd, men så begyndte jeg at lege lidt med Plex, og så fik jeg et Smart TV (Samsung UE46ES8005) og så skulle jeg lige prøve Netflix... Bare den der gratis måned og så var jeg solgt
![]() Nu har kæresten så endelig indvilget i at vi skal have et fjernsyn inde i soveværelset (Hvad skulle vi ellers lave der end at se TV???) ![]() ![]() NEJ!!!!! Eller kan vi??? ![]() Aldi f.eks. har et Medion Life TV P12149 (MD20068) med DLNA, men kan du bruge Netflix og Plex på det??? Aldi har også en Medion Lifesmart TV boks. Kan den måske anvendes??? Ellers har jeg også kig på Google Chromecast sammen med et billigt TV... Er der nogle derude der har stået i samme situation eller måske har et råd til hvad ville være bedst og billigst???
![]() |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det billigste 32" fra Panasonic kan købes i Elgiganten i denne uge til under 2000, men jeg ved ikke om det har Netflix, ellers er det et OK tv.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
|
Køb et "random" tv og en Apple TV. Apples implementering af Netflix vedligeholdes. Det gør en Netflix klient på et tilfældigt tv ikke nødvendigvis.
Klaus |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det er så sandt, Klaus. Der er også flere indlæg her på recordere, om folk der oplever at Netflix hakker, når de bruger deres Smart tv. Der er stort set ingen problemer med Apple tv. (bruger det også selv). |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
|
Apple tv er vejen frem.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Enig med koret. Køb det billigste TV med det bedste billede (eller i hvert fald godt nom til jeres forbrug). Glem alt om de ekstra features, for dem får du med et Apple TV.
|
||
![]() |
||
Oliseh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Frhavn, Denmark Status: Offline Point: 45 |
|
Tusind Tak for alle jeres svar, men med fare for at få jer allesammen på nakken, så frygtede jeg lidt I ville nævne Apple TV
![]() Jeg er ikke fan af Apple nok nærmere modstander ![]() ![]() Jeg arbejder med IT, og på vores arbejdsplads har alle os nørder Samsung, HTC, Sony eller LG. Vores salgschef er den eneste der har en Iphone ![]() Herhjemme havde jeg svoret at Apple aldrig skulle indenfor hjemmet ![]() Jeg har dog også læst mig til at Apple TV virkelig er godt, og det bekræfter I så bare, så det må jeg jo overveje, men jeg bliver fandeme til grin i hele min vennekreds, hvis det kommer ud at jeg har købt et Apple produkt
![]() |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
|
Hvad med Chromecast? Hvis du ikke har yderligere behov end Netflix kunne det være en fin løsning;
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
|
Hvad med en Intel NUC med Windows 8, der er en fin Windows 8 app til Netflix (og andre).
Jeg synes at med en mini PC (nuc) med Windows 8 bag på et TV kommer meget tæt på noget man kunne kalde et ordentlig smartTV, som er meget flexible... |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4705 |
|
Chromecast kan også anbefales, men hvis I skal bruge den til meget andet end Netflix, så er den ret begrænset. Man kan godt sende andre videotjenester videre via en browser, men så skal man tænde PC/Mac'en, for det kan ikke lade sig gøre via Android/iOS.
Men Apple TV er stadig en bedre og mere fuldkommen løsning, som jeg tror vil løse jeres behov bedre.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
|
Uha - det bliver ikke sjovt ![]() Så må du lade kæresten købe den, hun kan jo også udnytte Airplay fra hendes iPhone. 1899 + 768 = 2667 + HDMI kabel. Så er I kørende.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |