|
En DAC/PreAmp mellem Airplay og Effektforstærker? |
Besvar |
Forfatter | |
Fanastril
Bruger Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 21:44 |
To voksne gulvhøjtalere og en effektforstærker søger en DAC/PreAmp med optisk in som kan kobles til en Airport Express (evt køre AirPlay direkte). Budget 3-7.000.
Har I et forslag til en bedre DAC (med passiv volumkontrol) eller PreAmp som kan køre AirPlay fra en Airport Express via Optisk kabel?? Min nuværende løsning, Zone 2 i Pio SC-LX82 fungerer dårlig, da man skal ind og stille manuelt hver gang. Derfor ønsker jeg en løsning hvor man tænder for effektforsterkeren, og lar AirPlay gøre resten. Har set på følgende alternativer: Schiit Bifrost (kun DAC, skal kobles med en passive volume control, som TC Electronics Level Pilot) Nad D7050 (med AirPlay, men også - unødig - effektforstærker) Cambridge DACMagic Plus (har ikke AirPlay-- billigst alternativ --slipper importere fra USA) Findes der bedre alternativer i min budgetklasse? |
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Audiolab MDAC bør bestemt være blandt dine kandidater. Ville passe bedre funktionsmæssigt end i hvert fald Schiit Bifrost.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Fanastril
Bruger Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah, super, mange tak!! Så er der åbenbart en kandidat mere.. bestemt ikke dum. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |