|
Blokere indhold på Firefox |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:04 |
|
Da jeg har for mange problemer med Explorer, så er jeg gået over til Firefox. Nu ville jeg så ind på Ekstra Bladet, og det er altså en oplevelse i sig selv. Hvis man kommertil at sætte musen lidt forkert, så popper alt muligt op. På explorer, var der noget, som blokerede for det. Menm jeg kan ikke lige, finde det i Firefox. Hvad gør jeg?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
****Plus findes der vist bland andet som tilføjelsesprogram til Firefox som kan blokere diverse reklamer hvis det er det du søger?
EDIT: du får det fulde navn i en PM da der åbenbart er autocensur her på siden
![]() Redigeret af db89 - 26-Oktober-2013 kl. 16:15 |
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Man skal manuelt tillade, det vil sige at det blokerer alt? Det er mest,
sådan et sted som Ekstra Bladet, for de er godt nok aggressive. Jeg vil i
hvert fald prøve det.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Man kan tilmelde sig automatiske blokeringslister, du kan dog vist ellers også nøjes med udelukkende at selv specificere på hvilke sider den skal blokere. Hvis du vælger et automatisk filter, så tager det kun et eller to klik at tillade en hjemmeside at vise reklamer.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg må have gjort det automatisk, for alt er væk. Hvordan kan jeg tillade det? Jeg synes at, det ind i mellem, er hyggeligt med reklamern. Men igen, så er der nogen, som går for hårdt frem. Jeg vil gerne kunne tillade det her, da de jo skal tjene penge.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
På Mac har opdateringen til OS X Mavericks gjort at flashreklamer er statiske nu. Det er for at spare strøm.
Dem der bruger Flash-reklamer nu, må nok til at finde på noget andet, hvis de vil have at vi skal se deres reklamer. ![]() Redigeret af Brixen - 26-Oktober-2013 kl. 16:33 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Jeg har desværre ikke en Mac. Selv om jeg gerne ville. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Jeg skal ikke spørge nogen, Flemming, så jeg har iMac. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Prøv at venstreklikke på det røde 8kantede ABP logo oppe ved adresselinjen, der skulle gerne komme en lille menu op hvor du kan fjerne flueben ved "aktiveret indhold for denne side". Hvis du istedet højreklikker så burde du kunne komme ind i nogle flere indstillinger for ABP.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke det logo. ![]() Edit: Fandt det. Det var nede i venstre hjørne, og meget lille. Redigeret af Flemming Larsen - 26-Oktober-2013 kl. 16:50 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nu virker det bare som det skal. Mange tak for hjælpen.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |