|
Power dvd 10 virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 09:18 |
Hej
Har i week-enden tumlet med at få lagt alt ind på mit ny mce (asrock vision 321x), og her var der en powerdvd 10 version med, men der sker intet når jeg sætter en blu-ray i drevet, og jeg har prøvet mange forskellige ting i programmet - nogen der har en ide til hvad jeg kan prøve.??
har prøvet at downloade en prøve version 13 og her virker afspilning af blu-ray fint, så pc'en skulle vel være installeret med de rigtige drivere m.m..
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad mener du helt specifikt med "men der sker intet når jeg sætter en Blueray i drevet"? sidder du bare og venter på den selv skal lave noget? åbner du ikke programmet først og går den vej? - hvis det er version10 og du prøver en version13 og der er forskel så kunne det tænkes at nøglerne ikke er opdateret i forhold til den film du prøver at afspille. (BD+)
|
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
nej - jeg åbner selvfølgelig 10'eren, og den tæller også i tid, men der kommer ikke noget billede på skærmen - hvad der gør når jeg køre 13'eren.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det lugter meget hen ad at der er problemer med h.264 codec i version 10 - prøv eventuelt at se i indstillingerne for begge applikationer og se om der er nogle forskelle.
|
|
![]() |
|
tak - nu er jeg ikke ekspert på området, så kan du sige hvor jeg skal finde dette i programmet.??
|
|
![]() |
|
nej - jeg bruger ikke selv den slags til at se Bluerays. De bliver rippet med det samme og ligger på HDD i stedet.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
De bundlede versioner er ofte indskrænkede versioner, i dette tilfælde formentlig uden blu ray understøttelse.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Status - har geninstalleret pc'en og nu virker programmet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |