|
skærm indstillinger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 10:20 |
Jeg har lige fået en ny LED skærm i fødselsdagsgave, som er jeg er virkelig glad for. Men jeg synes ikke helt at kunne få ramt den helt rigtige indstilling i forhold mellem lys og farve samt skarphed, så må jeg høre hvad I har sat jeres skærme til?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo 100% individuelt ud fra de forhold skærmen står i og hvad det er for en producent, model etc - der er ingen som helst mulighed for at vi kan give dig nogen som helst brugbar info ved at oplyse et eller andet kontrastforhold. Du skal køre en kalibrering af skærmen for at få det rigtige. Afhængig af hvem producenten er, så har de nok selv deres egne værktøjer.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Køb et værktøj til formålet, der er diverse på markedet, som f.eks DVE.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19567 |
Lys 5, kontrast 7, farve 9. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |