|
Panasonic 42PX80 - Mangler fod |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansh18 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2013 kl. 15:14 |
Nogen der ligger inde med en fod til en Panasonic 42PX80?
Konen har smidt den gamle ud, så nu TV'et skal flyttes, er jeg på jagt efter en ny... |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal kigge i morgen, tror jeg har en liggende på loftet hvis ikke den er røget ud under en oprydning.
|
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
kigger også lige i kælderen i morgen, tror stadig jeg har den til at ligge :-)
|
|
![]() |
|
hansh18 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Det lyder rigtig godt. Jeg krydser fingre...
|
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
jer er bange for at dem jeg har til at ligge i kælderen er fra en px70 og en vt30, men kan du ik måle afstanden på de der ben der skal op i skærmen, for kan da være en af dem passer :-)
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
PX80 foden fundet (TBLX0053-1). Det er din hvis du vil have den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |