recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 42PX80 - Mangler fod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 42PX80 - Mangler fod

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansh18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansh18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic 42PX80 - Mangler fod
    Sendt: 02-November-2013 kl. 15:14
Nogen der ligger inde med en fod til en Panasonic 42PX80?
Konen har smidt den gamle ud, så nu TV'et skal flyttes, er jeg på jagt efter en ny...
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2013 kl. 20:18
Jeg skal kigge i morgen, tror jeg har en liggende på loftet hvis ikke den er røget ud under en oprydning.
Til top
Lennerta Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2009
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennerta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 00:38
kigger også lige i kælderen i morgen, tror stadig jeg har den til at ligge :-)
Til top
hansh18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansh18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 08:59
Det lyder rigtig godt. Jeg krydser fingre...
Til top
Lennerta Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2009
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennerta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 12:16
jer er bange for at dem jeg har til at ligge i kælderen er fra en px70 og en vt30, men kan du ik måle afstanden på de der ben der skal op i skærmen, for kan da være en af dem passer :-)
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 12:44
PX80 foden fundet (TBLX0053-1). Det er din hvis du vil have den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu