recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor skal man købe TV?Der har de bedste betingelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor skal man købe TV?Der har de bedste betingelse

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
SaikoManSP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SaikoManSP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor skal man købe TV?Der har de bedste betingelse
    Sendt: 05-November-2013 kl. 23:26
Hej alle

Nu har jeg ENDELIG besluttet mig for hvilket fjernsyn jeg skal købe. Panasonic ST60 55". Siden 60"'eren ikke kan købe herhjemme. Æv Æv .. 

Nu er priserne nogelunde de samme i de forskellige netshops ... 

Så hvilken kan i anbefale... I så fald der skal byttes til nyt tv, enten fordi der er for meget buzz osv. Eller man bare ikke er tilfreds ... 

----

Jeg er sikker på der er nogle shops, der er mere medgørelig end andre. 

Pls, kom med jeres input :) 

# Tillægsspørgsmål - Er det rigtig at sådanne store tv, som 55" og større IKKE må lægge ned? Og hvordan er postdanmark så til at klare opgaven? Det måske slet ikke dem, men privat firma, de forskellige bruger, når pakken er så stor ? 

Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 02:01
Jeg er osse med på den vogn for tiden.. Har plasma i forvejen et med blæser som ikke kan høres når der bare køre alm lydstyrke.. Sidst fik jeg et godt tilbud i expert og de kom med det OPREjst.. Denne gang bliver det muligvisvis Dustin.
Jeg tror man meget forsigtig kan ligge skærmen ned for at montere fod(jeg gør det nok ikke selv)
men transport af plasma liggende er no no..

Har dog kigget lidt til sony kdl-55w905 for mindre strøm og ok billed men 5 k dyrere..

Redigeret af Henrik_s - 06-November-2013 kl. 02:14
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 06:40
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Fordi?

Klaus
(hvis plasma blev fragtet hjem liggende og nu er over 7 år gammelt)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Fordi?

Klaus

Det er jo ikke ensbetydende med at andre er lige så heldige. Større glasflader skal transporteres stående - se på glarmesterbilen. Og det står iøvrigt også på kassen til Tv'et
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fordi?

Klaus

Det er jo ikke ensbetydende med at andre er lige så heldige. Større glasflader skal transporteres stående - se på glarmesterbilen. Og det står iøvrigt også på kassen til Tv'et

Vejene var nok heller ikke helt så hullede for 7 år sidenWink
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2008
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 09:44
har fine erfaringer med Komplett.dk specielt hvis man har adgang til deres afhentning hvor man også kan aflevere produktet tilbage
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 10:47

Det er jo ikke ensbetydende med at andre er lige så heldige.

Korrekt, men ind til videre har jeg så kun hørt om de "heldige". Og det er rigtigt mange jeg kender til......

Klaus

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 10:58

Korrekt, men ind til videre har jeg så kun hørt om de "heldige". Og det er rigtigt mange jeg kender til......

Klaus

De uheldige græmmer sig og holder kæft med at de tog chancen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:01
Nej, men ammestuehistorierne florerer.......

Klaus
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:14

Nej, men ammestuehistorierne florerer.......

Klaus

Det gør Hoptimisterne også..........
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 15:04

Klaus

Det er bare en dum chance at tage. Hvis fragtmanden leverer dit fjernsyn til dig liggende, så ville jeg sende det tilbage igen med det samme.

Der er mange ting man kan gøre, betyder ikke at det er smart at gøre det.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 15:16
Kald det ammestuehistorier eller ej - det bekymre mig ikke så voldsomt. Normalt - i det mindste før i tiden, anbefalede producenterne, at plasmapaneler pga. en større følsomhed skulle transporteres stående - og fastspændt. Så er det det som jeg ville gøre - og gør.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu