|
Airplay til Receiver vs. Optisk forbundet squeezeb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dancing_naked ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2013 kl. 21:17 |
Jeg har efterhånden gået og plaget mig selv med et spørgsmål som jeg ikke umiddelbart kan finde svaret på.
Tænkt eksempel 1: Jeg har en receiver med Airplay indbygget. Jeg har en telefon der har adgang til WIMP's HIFI musik (flac/lossless) Jeg Airplay'er musikken fra Iphonen til receiver. Tænkt eksempel 2: Jeg har en receiver med Airplay indbygget. Jeg har en Sonos enhed med WIMP's HIFI musik app (flac/lossless) der Airplayer til reciever Tænkt eksempel 3: Jeg har en receiver der er optisk forbundet til en squeezebox med WiMP's HIFI musik app (flac/lossless). Spørgsmålet er så: Er der på nogen måde forskel på lyden disse 3 opsætninger vil producerer? Som jeg forstår det behandler de ovennævnte enheder ikke musikken men sender den bare videre til receiveren som så behandler musikken. |
|
![]() |
|
dancing_naked ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået svar andetsteds og til dem det måtte interessere så er forskellen ikke mærkbar på et system som mit. Man skal vidst noget op i pris før det kan høres.
Mit system er RX6 Silver + Yamaha 675 Redigeret af dancing_naked - 15-November-2013 kl. 21:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |