recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fusk med plads på LG G2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fusk med plads på LG G2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fusk med plads på LG G2
    Sendt: 11-November-2013 kl. 20:05
Jeg har idag modtaget 4 stk LG G2 til vores firma.

Jeg har købt dem på 

http://www.goblue.dk/shop/lg-g2-black-1685p.html

Her står der klart og tydligt at det er 32GB versioner. 

Men alle telefoner har kun 16 GB.

Hvordan står jeg nu?? 

Alle telefoner er pakket ud og brugt lidt.

Øv hvor er det bare surt

Mvh Claus
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 20:07
Skriv til firmaet at du har fået forkerte produkter ?
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 20:40
Du har aldrig så meget ledigt plads på telefonen som de angiver.

Min iPhone 5s på 32 gb. har helt friskt 28 gb. ledigt plads, min tidl. 5'er var det samme... Fruens 16 gb iPhone 5 har omkring 13 gb når den er tømt... 

Styresystemet fylder noget, plus det faktum at der er noget med bits og byte, 1024byte til en megabyte eller noget.. her kan en mere teknisk kyndig komme med en bedre forklaring .. (en 1tb disk har også kun 900 et eller andet ledig kapacitet..)

Når det er sagt, så er det rimelig vildt hvis det er halvdelen af kapaciteten der ryger :-)

Skriv til leverandøren...

Til top
Martin_LG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2013
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin_LG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 20:53
Hej Claus,
Tak for snakken i sidste uge i Århus.
Jeg er ked af at høre at du har fået et par forkerte G2'er. I Danmark bliver der kun solgt 32 gb versionen, der findes dog et par 16 gb versioner men de er kun til LG personale og butiksansatte som er udvalgt af LG Nordic.

Derfor skal du tage kontakt til Goblue og få dem til at levere den bestilte vare til dig.
Jeg håber ellers at du bliver glad for dine telefoner
Med venlig hilsen
Martin LG Danmark
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 23:20
Hej Martin.
Det her er da sjovt:)
Selv tak. Godt nok havde jeg ikke sovet ret meget natten til lørdag. Men jeg skal da hilse at sige at jeg vågnede da jeg så jeres 4k tv samt OLED tv i Århus. Waao!! Jeg fatter stadigvæk ikke hvordan der kan sælge et 4k TV i 50 tommer som havde det bedste opløst billede jeg nogenside havde set til kun 17.999. Det er jeg stadigvæk overrasket over :)
Jeg har kun positivt at sige om jeres LG G2. Det var godt nok en sølle oplevelse at vende tilbage til iphone 5, efter bare 6 timer på jeres telefon:) Ind til videre får telefonen 10 af 10 :)
Så må Go Blue lige yde lidt go service imorgen:) Jeg krydser finger! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu