recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen billede på HD kanaler med WinTV-HVR-930c
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen billede på HD kanaler med WinTV-HVR-930c

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spytman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spytman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen billede på HD kanaler med WinTV-HVR-930c
    Sendt: 25-November-2013 kl. 09:47
Hej Recordere,

Måske der er nogen der kan svare på hvorfor jeg ikke får billede (der er lyd) på YouSee HD kanaler med winTV-HVR-930C ?

Har installeret nyeste program WinTV7_CD_3.1a.exe og den finder fint alle kanaler men som sagt ingen billede på HD 

Det er jo lidt trist :-)

Nogen gode forslag / Råd ?

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 09:51
Prøv med noget andet software, f.eks. DVBViewer.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Spytman Spytman skrev:

Hej Recordere,

Måske der er nogen der kan svare på hvorfor jeg ikke får billede (der er lyd) på YouSee HD kanaler med winTV-HVR-930C ?
Har installeret nyeste program WinTV7_CD_3.1a.exe og den finder fint alle kanaler men som sagt ingen billede på HD 
Det er jo lidt trist :-)
Nogen gode forslag / Råd ?
Kender ikke det pågældende program, så ved ikke hvad det installerer.
Men min erfaring igennem årene med DVBViewer siger det måske kunne være manglende codec installation?

Mvh. JørgenT
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 20:05
Dengang jeg startede med samme TV-stick, havde jeg samme problem. Den medfølgende software indeholder ikke mpeg4 codecs, der skal man købe HD-softwaren fra WinTV, men den virkede fint i Mediaportal.
Til top
Spytman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spytman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Dengang jeg startede med samme TV-stick, havde jeg samme problem. Den medfølgende software indeholder ikke mpeg4 codecs, der skal man købe HD-softwaren fra WinTV, men den virkede fint i Mediaportal.

Har du et link eller et navn til den software jeg skal benytte? 

Det er lykkedes mig at få billede på med progDVB software men det er jeg ikke så vild med.

pft
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5274
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 10:26

Det er lykkedes mig at få billede på med progDVB software men det er jeg ikke så vild med.

pft
Der findes gratis versioner af H.264 codec.
Hvilken windows version anvender du det på?

Prøv at installere VLC:

og se om ikke det tager f.eks x264 med:

Mvh. JørgenT
Til top
Spytman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spytman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

pft
Der findes gratis versioner af H.264 codec.
Hvilken windows version anvender du det på?

Prøv at installere VLC:

og se om ikke det tager f.eks x264 med:

Mvh. JørgenT

Hej Jørgen,

Det er Windows 7 64bit (Jeg har installeret k-lite codecs) 

Må prøve med VLC når jeg kommer hjem :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu