|
Skriftsstørrelse i modtagne mail - LØST |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2013 kl. 09:51 |
Hej Alle
Jeg bruger Windows Livemail 2012 som mail klient, på min win 7 maskine. Nu er der opstået det problem, at når jeg modtager mail´s fra en bestemt modtager, så er skriftstørrelsen så lille, at den er ulæselig, ALLE andre mail modtages i normal størrelse. OG, ja afsenderen har sat sin skriftstørrelse til 12 mm, og mail til andre modtagere er ganske normale - så det er ikke der problemet ligger. Jeg har efterfølgende set på alle mail, fra samme afsender, teksten er blevet reduceret i alle mail, selvom de på modtagelses tidspunktet var i normal størrelse Nogen som give en forklaring og en løsning på problemet Redigeret af Benny From - 07-December-2013 kl. 08:16 |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet løst - det var tastatur og mus som skabte problemet.
Årsagen til at det kun var mail fra den ene var tilsyneladende, at han brugte Lotus Notes som mail klient |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |