|
Trådløs lys fra samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mhpdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2013 kl. 22:46 |
Jeg har brug for lidt hjælp
Heg skal bruge et produkt/soundbar/ noget højttaler der via min fars samsung smart tv kan modtage lyden trådløs. Den gamle mand høre ik så godt mere og da Der lang afstand til tv'et vil han gerne placere en højtalere tæt på sofaen. Det behøver ik være noget fancy og i den dyre ende. Hvad findes DEr af sådan produkter ? |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved godt du efterspørger en højttaler, men den kan jo komme til at spille ret højt hvis hørelsen er meget nedsat.
Kunne en trådløs hovedtelefon evt. være en anden mulighed. Det ved jeg fra andre som bruger dette med større succes. NB. find nogle som dækker over hele øret uden at trykke på øreflippen. så er det mere behageligt over længere tid.
|
|
![]() |
|
mhpdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 65 |
Det er prøvet. Det skal være en højttaler.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |