|
Erfaring med D-sonic forstærkere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2013 kl. 15:38 |
Hej Recordere,
Er der nogen der kender til/har erfaring med firmaet d-sonic http://www.d-sonic.net/ pris kontra ydelse er ganske fornuftige. anmeldelserne er heller ikke tosset.
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldrig hørt om dem før, men et hurtigt kig på indmaden synes at vise at det er endnu en i rækken af forklædte B&O ICE forstærkermoduler, så de er sikkert fine nok. - Men hvorfor lige dem?
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det behøver ikke være lige præcis dem. Jeg kender bare ikke til alternativer, og det var tilfældigt jeg faldt over dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |