recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV til junior (Han er fodboldtosse)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV til junior (Han er fodboldtosse)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stormers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stormers Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV til junior (Han er fodboldtosse)
    Sendt: 25-December-2013 kl. 12:26
Hej

Junior har fået sparet sammen til sit første TV. Derfor skal jeg have fundet et TV i prisklassen 3-4000kr. omkring 40", måske 32".

Som nævnet er han fodboldtosse, så det skal primært bruges til følgende:
  • Fodboldkampe fra diverse ligaer som regel i HD.
  • FIFA 14 via Xbox.
  • Teksttv til resultatopdateringer, så helst billede og tekst tv ved siden af hinanden.
Sekundært skal det bruges til:
  • Almindelig TV.
  • Netflix.
  • Evt. streame MKV filer fra vores NAS.
Panasonic 42ST60Y kan jeg se at FONA har til 4000kr. på fredag. Umiddelbart lyder det til at være godt til sport. Hvad er jeres erfaringer ang. det? Jeg har læst mig til at der er forholdvis høj input lag på denne model. Har det nogen betydning for FIFA 14 via Xbox. Han spiller kun det og ikke FPS spil? Vil en Plamaskærm kunne holde til en drengs brug. Her tænker jeg på burn in, hvis han glemmer at slukke det?

Samsung UE40E5305 fåes lige nu i Elgiganten til 3333kr. Prisen er fin, men jeg kan ikke finde så meget info om det. Er der nogen som kender det?

Har bud andre modeller vi skulle kigge på?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu