|
Fifa14 - turneringer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2013 kl. 13:34 |
Hej
Jeg har en søn som er lidt ked af det. Vi Hart købt fifa14 til en ps4. Kan simpelthen ikke finde nogle helt simple turneringer som f.eks. Verdensmesterskabet eller den danske superLeague, hvor man kan spille hele turneringen på en simpel måde? Så vidt jeg kan se kan man ikke spille det offline men måske kun online? Derfor har jeg også lavet et Sony plus abn men kan stadig ikke finde disse ting? Håber nogen kan hjælpe da det må være i spillet? Tak for jeres tid og hjælp. |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Offline turneringer findes ikke til next gen. Online turneringer findes, hvis han vel at mærke vil spille mod andre. Det er dog ikke noget, jeg har dyrket, så hvor og hvornår kan jeg ikke svare på. Der er seasons og herunder cup turneringer, hvis det kan bruges?
Men en simpel turnering, hvor man spiller mod maskinen er forsvundet. Virkelig nederen! Desuden er Tilføj Gæst funktionen væk i online. |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Hej
Mange tak for dit input ....så er jeg ikke helt blind når jeg ikke kunne finde det. Total nedtur det ikke findes mere 😳 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Ellers er der jo mulighed for at starte med at spille "Ultimate team". Det er ganske underholdene, syntes jeg i hvert fald, og det er lidt mere udfordrende end den almindelig season del. Der kan både spilles online, men også offline delen har både sæsoner hvis man skal spille sig op fra 9. til 1. division, og i tillæg er der enkelte turneringer.
|
|
![]() |
|
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
Fjernet besked, har fundet svaret.
Redigeret af Nordic2007 - 02-Marts-2014 kl. 21:53 |
|
VIDEO:
Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |