|
nad thx 218 |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2013 kl. 15:03 |
Hej jeg vil høre om der er nogen der evt kan hjælpe mig jeg har en nad t-753 surround forstærker hvor jeg har sat en nad effektblok thx 218 kan jeg på en eller anden måde få min effekt blok til at køre sammen med min surround forstærker hvis jeg gerne vil have sat surround op i min stue så den evt køre på min baghøjtaler da de også bliver brugt til at afspille musik med
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej du kan ikke.
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Hvorfor ikke?
|
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
det kan jeg så godt jeg har lige fundet ud af det min nad 218 thx har pre out der er den sat til så det kan man godt
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
og husk så at det er på Recordere.dk's forum du får god og kvalificeret hjælp til AV forbrugerelektronik.....!
Hvor er dette forum dog på vej hen :-/ BS
Redigeret af Bschmidt - 26-December-2013 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
hvad mener du bs
|
|
![]() |
|
undskyld min nad 753 har pre out så gjorde det på den måde
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg antyder bare at hvis man ikke kan få et nogenlunde rigtigt svar på et spørgsmål der åbenlyst falder inden for sidens spidskompetence er det på tide at spørge om seriøsiteten! Du stiller et rimeligt vel beskrevet spørgsmål med modelnumre og ønske og får et direkte forkert svar......
Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 26-December-2013 kl. 18:24 |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Til at starte med er teksten voldsomt rodet og svær at forstå. Trådstarter roder rundt i betegnelserne, og det fremgår ikke klart hvad det er han helt præcist mener. Din NAD T-753 har PreOut på alle linier så jo den kan godt sættes til, men det skriver han jo også selv i første indlæg. Er spørgsmålet om baghøjttalere kan køre som stereo setup uden resten spiller med? Med dertil hørende 218 til at trække de store primære højttalere. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der spørges om effektblokken kan sættes til bagkanalerne, så højttalerne kan anvendes til stereo lytning. Svaret må være ja!
Redigeret af Kampus - 26-December-2013 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Men kan de skilles ud som separat zone uden det andet kører med?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
SR og effekt er tændt til surround. Til stereo lytning er kun effekt tændt og stereo kilder har direkte tilslutning. Nej for den, der er jo ingen indgange. Så ved jeg det ikke... Redigeret af Kampus - 26-December-2013 kl. 21:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |