|
Downloade MS Office til Mac? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2013 kl. 11:16 |
Jeg sidder med en af de nye iMacs og der er jo ikke cd-drev i (pisse irriterende) men nok om det. Jeg kan leve med det, men nu skal jeg så lige installere MS Office, og det har jeg på DVD-version, men lillebror har lånt mit eksterne cd-drev, så kan jeg downloade MS Office et sted til Mac, og så bare bruge min cd-key under installationen?
Kan det lade sig gøre, hvis jeg finder det til download et sted, eller skal jeg bruge dvd'en?
|
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der plejer da at være et download link med i pakken
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Også selvom pakken er den med en DVD?
Synes umiddelbart ikke jeg kan se noget.
|
|
|
|
![]() |
|
Ah jeg fandt det her, takker for dit hint :)
http://www.microsoft.com/mac/office-2011-digital-download og der kan jeg så bruge min 25-tal kode.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |