|
Lyd når du tilslutter Apple TV til projektor |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
akje
Junior bruger Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2013 kl. 16:25 |
|
|
||
akje
Junior bruger Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
min udfordring er, når jeg ønsker at anvende IPAD i forbindelse med min Apple TV og projektor, kommer der ikke nogen lyd
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
min udfordring er, når jeg ønsker at anvende IPAD i forbindelse med min Apple TV og projektor, kommer der ikke nogen lyd
|
||
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan projektoren decode lyden - altså er der en DAC (digital til analog converter) i projektoren, for lyden kommer vel over i projektoren via HDMI?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der højttalere i din projektor?
Klaus |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
med mindre der er lyd i projektoren hvilket sjældent er nogen nydelse, hvis der overhovedet er nogen speaker i dem(jo billigere jo mindre chance/risiko), så er der slet ikke nogen steder der kan komme lyd ud. Så det er nok en af årsagerne til at du ikke hører noget som helst. Ydermere har Atv kun optisk ud, så du skal have en eller anden forstærker der kan håndtere optisk lyd ind ellers kommer der ikke så meget lyd ud nogen steder.
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
nej det er der ikke, det er en Epson EW 3200
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja det er via HDMI
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
akje
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis der ikke er højttalere i din projektor, så skal du nok have lyden ud en anden vej. Jeg vil anbefale at købe en lille surroundforstærker og et sæt højttalere og så ellers forbinde den digitale lydudgang fra Apple tv til forstærker. Klaus |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |