|
Min lille stue (opdateret 5-1-13) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skodacars ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2013 kl. 08:48 |
Hej, ville lige vise mit setup.
opdateret længere nede på side 1 med ny Blu-ray afspiller og nye billeder. TV: Samsung UE55F9005 Reciver: Yamaha RX-V475 Afspiller/konsol: Samsung BD-F7500 Blu-rat afspiller. Sony Playstation 4 500GB Sony Playstation 3 60GB FAT Xbox 360 Slim 250GB + HD-DVD addon. WDTV Live medieafspiller. AppleTV Gen. 2 Højttalere: Front: Jamo Classic 8 Center: Concept center Bag: Concept 2 Dali Concept SUB Tilbehør: Logitech Harmony One fjernbetj. QED/profigold kabler Se venligst bort fra kabelrod, og rod generalt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af skodacars - 05-Januar-2014 kl. 05:07 |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser da fint ud.
![]() |
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Jeg bliver helt misundelig på VW'en. Er det Lego?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jep, og den fåes vist ikke mere, er ikke i kataloget. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Undskyld jeg stiller det mærkelige spørgsmål, men hvor får man egentlig Lego kataloget i dag? Da jeg var barn, fik man det bare i BR, men var derinde for nogle måneder siden, og kunne ikke finde det.
Men ud over set, så ser det nu fedt ud. Du har godt nok mange konsoller :) Kan forstærkeren godt følge med?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
I bilka!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tak. Jeg bor lige op af Bilka og handler der hver eneste dag stort set, og af en eller anden grund, har jeg aldrig prøvet at tjekke der. DOH!
Redigeret af Nagash - 31-December-2013 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ser hyggelig ud. :)
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
du går da ikke ned på spille konsoller hehe
|
|
![]() |
|
skodacars ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Lige en lille opdatering, fik en Samsung BD-F7500 Blu-ray afspiller her til jul.
Og også lige taget et par billeder med lidt bedere lys. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |