|
Fastlåsning af stationer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flemmingg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2014 kl. 13:45 |
Hej
Er der nogen som ved eller kan huske hvordan man fastlåser stationerne på NAD Reciever 7240?? Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På samme måde som på min Denon, og endda på samme måde som min autoradio.
![]() |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Spøg til side.
Når du har tunet en station ind, trykker du enter, og inden for 10 sekunder trykker du på preset knap 1 ( hvis stationen skal gemmes der ). Sådan fortsættes der, indtil dine 15 favorit fm stationer er gemt. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
flemmingg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 3 |
Mange tak for hjælpen
Det vil jeg få afprøvet i morgen
Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
prøv at se om du kan få en brusforviring her:
http://nadelectronics.com/products/hifi-receivers/7240PE-Stereo-Receiver |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
Mange tak for linket
Med venlig hilsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |